Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
17. marts 2008 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BU fejler

Har nogen set denne meddelelse før: Job ended: 15. marts 2008 at 03:45:55
Completed status: Failed
Final error: 0xe000846b - The resource could not be backed up because an error occurred while connecting to the Backup Exec for Windows Servers Remote Agent.
Make sure that the Remote Agent is installed on the target computer and is running.
Final error category: Resource Errors

Jeg har 2 servere, en fil- og Exchangeserver og en terminalserver. Alle brugere logger ind via terminalserver.

BU'en kører fint og verificerer op til 99% hvorefter den fejler. Alle services kører tilsyneladende.
Noget, tror jeg, tyder på, at BU'en ikke kan se begge servere.

Er der nogen der har et bud?
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2008 - 11:30 #1
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
16. april 2008 - 10:03 #2
Problemet er løst ved at opgradere softwaren.