Avatar billede chrd Nybegynder
15. marts 2008 - 18:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

batteritid på en macbook pro

Hej

Jeg er i gang med at undersøge lidt, jeg tænker på at kæbe en Mac. Den første, jeg har altid haft pc. Jeg har hørt noget om at Bootcamp skulle være helt godt hvis jeg vil have Windows på maskinen. Jeg har altid haft pc, men kunne godt tænke mig at skifte til Mac.
Jeg har mange spil/PSP/mm til min pc'er som jeg helst ikke smide ud.

Men her kommer mit spørgsmål, jeg tænker lidt på en 'MacBook Pro' hvor lang tid er batteritiden på den?

Mvh ChrD
Avatar billede ferdinand.k Mester
15. marts 2008 - 19:34 #1
15" er sat til 6 timer på skema'et, men jeg tror at jeg har 4 1/2 - 5 timer ud af den, hvis der er fuld knald p åskærmen og drevet bliver brugt lidt osv... Jeg kan sikkert godt få mere ud af den, hvis jeg skruer ned for lys og performance...

Køb den, det er sgu den fedeste maskine...

Iøvrigt har du mange løsninger med hensyn til at køre Windows på den, men det afhænger af hvad du skal bruge Windåsen til. VMware Fusion er bestemt også værd at kigge på !
Avatar billede chrd Nybegynder
16. marts 2008 - 13:03 #2
Bootcamp med windows... kan man spille på/i det?
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. marts 2008 - 14:43 #3
Når du benytter Bootcamp har du 100% adgang til computerens ressourcer forbi OS'et kører native, altså uden et OS imellem (ligesom det er tilfældet med Fusion).
Du kan derfor sagtens spille spil når du benytter Bootcamp, da det ikke er softwaren der sætter begrænsningerne, men computerens hardware derimod...
Avatar billede chrd Nybegynder
16. marts 2008 - 16:32 #4
ok... så er jeg jo kommet meget nærmere på!! Jeg har et mere...
Jeg laver lidt hjemmesider engang imellem, jeg arbejder i php. Det program jeg bruger har en ftp adgang. Det er et super dejligt program fordi der er hurtigt at uploade når man lige har lavet en lille ændring på siden. Kender du til et alternativ?
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. marts 2008 - 16:55 #5
ja jeg kender en del alternativer. Både Dreamweaver, Rapidweaver og mange andre har indbyggede muligheder for at uploade direkte uden brug af FTP-klient, men det kommer jo altsammen an på hvilken type webapplikation du arbejder i. Hvis det er relativt simpelt webdesign du laver, så prøv enten http://www.panic.com/coda/ eller http://www.realmacsoftware.com/rapidweaver/
Avatar billede chrd Nybegynder
16. marts 2008 - 17:43 #6
ok... tak!!