Avatar billede fredsgaard Nybegynder
14. marts 2008 - 23:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

USB 2.0 i skærm kan de bruges til mus ?

Sagen er at jeg har bestilt en ny skærm til min PC, og jeg kan se på specifikationerne at der er 4 x USB 2.0 porte i den.

Måske er det et dumt spørgsmål :D men kan jeg tilslutte mus+tastetur til dem istedetfor at bruge dem i selve PC`en ?
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
14. marts 2008 - 23:59 #1
Og hvis tilfældet er ja, giver det så samme resultat ?
Avatar billede justrace Novice
15. marts 2008 - 00:11 #2
Ja, og ja.
Avatar billede jtt Nybegynder
15. marts 2008 - 08:19 #3
Såfremt det skulle ske at du skal i BIOS via F1-tast, del-tast - el.lign, så har jeg i flere tilfælde oplevet det ikke kan lade sig gøre. Så skal stikke være i USB-stikket på bundkortet.

Men ellers ja, så kan det lade gøre i dagligdagen.
Avatar billede justrace Novice
18. marts 2008 - 12:35 #4
Fandt du en løsning?

Jeg mener det med F1 osv. er hvis man bruger de stik der tit sidder i fronten af kabinettet på pc'en.
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
22. marts 2008 - 10:43 #5
justrace <-- Ja det virker bare kanont
Avatar billede justrace Novice
22. marts 2008 - 10:51 #6
Så er det jo bare kanon. :)