Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2008 - 19:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside med liste af små programmeringsopgaver

Jeg mener at der flere gange har været reklame for en side der hedder noget med shark.. herinde, hvor folk laver opslag om små eller store programmeringsopgaver de vil have løst? Jeg leder ihvertfald efter et sådan site, hvor folk sætter programmeringsopgaver op i størrelsen 1-4000 kr. altså mindre opgaver. Mit fagområde er primært PHP MySQL xHTML CSS JavaScript Photoshop redigering, I ved sikkert hvad jeg mener.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
14. marts 2008 - 19:10 #1
Ved ikke lige hvad det er for en side du tænker på, men på flexer.dk kan du oprette opgaver, også i den størrelsesorden du nævner der.
Avatar billede keysersoze Guru
14. marts 2008 - 19:50 #2
sharksforum - men det er vist helt dødt :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2008 - 19:55 #3
Der er flere andre efterhånden. Fx i Danmark: http://www.itfreelance.dk/  - og selvfølgelig et par milliader udenlandske ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
14. marts 2008 - 23:39 #4
Ja det var sharksforum jeg tænkte på.

wolstrup, jeg søger steder jeg kan tjene lidt på at løse opgaver, ikke oprette opgaver :)
Avatar billede happycow Nybegynder
31. marts 2008 - 21:13 #5
Sharksforum er dødt ja: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=99
Avatar billede ducks Nybegynder
11. oktober 2010 - 09:45 #6
lukker