Avatar billede dorgbar Nybegynder
14. marts 2008 - 15:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af USB mic..

jeg har en USB microfon som jeg har tilsluttet, jeg kan sagtens optage lyd ind via windows lydoptager men jeg kan ikke høre lyd direkte

hvordan gør jeg?

/mikael
Avatar billede mmmap Nybegynder
14. marts 2008 - 15:19 #1
Jeg er ret sikker på at det kræver et program. Det er i hvertfald ikke standard at man kan høre sig selv direkte.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
14. marts 2008 - 15:28 #2
hmm der følger intet program med :\... og det kan man med minijack microfoner
Avatar billede renehansen Nybegynder
14. marts 2008 - 15:32 #3
Hvis du går ind under start/programmer/tilbehør/underholdning/lydstyrke

Ved nogle skal man sætte den til avanceret og andre skal man trykke egenskaber og aktivere mikrofon, så burde du være i stand til at hære dig selv, selv om jeg ikke forstår hvorfor du vil det.  :)
Avatar billede renehansen Nybegynder
14. marts 2008 - 15:33 #4
P.s. glemte lige at skrive at mikrofon selvfølgelig skal være slået til.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. marts 2008 - 22:07 #5
alt det skulle være klaret, med samme resultat
Avatar billede dorgbar Nybegynder
20. april 2008 - 16:44 #6
Avatar billede dorgbar Nybegynder
20. april 2008 - 16:44 #7