Avatar billede ermolenko Nybegynder
14. marts 2008 - 09:29 Der er 2 kommentarer

Positionering i forhold til centreret indhold

Hola.
Jeg er ved at bygge min første side med div'er op. Det er jo sjovt :-)

Men nu har jeg et problem. Jeg har centreret indholdet, men når jeg nu skal placere en række bokse i højre side af det centrerede indhold, så vil disse elementer jo rykke sig, når vinduet resizes.

Æv. Det er svært at forklare for en nybegynder, det her... :-)

Det, jeg gerne vil vide er: Hvordan "tøjrer" jeg elementer til noget andet indhold på siden? Altså: Kan jeg sætte positioneringen af enkelte elementer til at være afhængig af det centrerede indhold og ikke af selve siden?

Er det helt volapyk?

/Ermo
Avatar billede ermolenko Nybegynder
14. marts 2008 - 09:46 #1
D'oh.
Jeg går ud fra, at man bare skal neste sine div'er?
Det ser i hvert fald ud til at virke.

/Ermo
Avatar billede w13 Novice
21. april 2008 - 12:01 #2
Husk at lukke spørgsmålet.
Det gøres ved at oprette et svar, som du accepterer nederst på siden.
Så får du også dine point igen. ;)