Avatar billede mademan Nybegynder
13. marts 2008 - 17:12 Der er 1 løsning

SD kort fejlformateret

Hej.

Jeg skulle formatere et 1 gb sd kort og brugte kameraets formatfunktion. Valgte full format, men da det tog ekstremt lang tid tror jeg batteriet løb tør inden den var færdig. Der hvor der netop står: "Må ikke slukkes". Men det blev det altså og nu har jeg et problem.

Når jeg prøver at bruge kortet i kameraet siger den at man skal formatere og når man trykker sker der ikke noget. Når jeg kommer sd kortet i min kortlæser i computeren og vælger drevet går computeren i stå. Både når jeg dobbeltklikker og højreklikker på drevet hvor kortet sidder i.

Kan godt bruge og formatere et andet sd kort, så det er ikke computeren eller kameraet der er noget galt med.

Mit spørgsmål er så om kortet er dødt eller om det er muligt at formatere det på en anden måde?

Mvh Kasper.
Avatar billede mademan Nybegynder
11. december 2008 - 20:22 #1
Gammel.