Avatar billede ashes Nybegynder
12. marts 2008 - 21:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook - Tilføj Helligdage virker ikke

I min outlook 2003 kalender vil jeg meget gerne have tilføjet helligdage.

Så jeg trykker på Funktioner -> Indstillinger -> Kalenderindstillinger -> Tilføj Helligdage -> Danmark -> Ok -> Ok -> Lukker Outlook -> Starter Outlook, men helligdagene er ikke tilføjet.

Hvor er den indstilling som jeg har glemt.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. marts 2008 - 21:30 #1
Avatar billede ashes Nybegynder
12. marts 2008 - 21:39 #2
Hvis det er en update til office 2003 er jeg rimelig sikker på at den er hentet
Avatar billede ashes Nybegynder
12. marts 2008 - 21:40 #3
Er der en måde man kan undersøge om den er hentet?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. marts 2008 - 21:47 #4
Det er ikke en update. Du skal selv hente og installere. Så hvis du ikke har gjort det, er det formentlig årsagen til, at du ikke får noget ud af at tilføje helligdage på "normal vis".
Avatar billede ashes Nybegynder
13. marts 2008 - 08:37 #5
Nu er det på en firma computer ... og det virker ved alle mine kollegaere ... så jeg vil tro det er installeret ... men jeg laver en helpdisk på det, så må vi se hvad de siger til det.

Men du må meget gerne lave et svar ... jeg kunne godt forstille at det er problemet.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
13. marts 2008 - 17:05 #6
Kommer her :-)
Avatar billede ashes Nybegynder
14. marts 2008 - 10:21 #7
Tak for hjælpen ... (du havde forresten ret)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
14. marts 2008 - 10:36 #8
Velbekomme. Og tak for tilbagemeldingen :-)