Avatar billede cot Nybegynder
12. marts 2008 - 19:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Managerspil projekt i fritid (PHP, mysql osv.)

Hej programmører (og grafikere)!

Jeg har en idé. Denne idé er et managerspil. Lad vær med at gå endnu, jeg ved der både er mange spil i forvejen, og også idéer til disse. Min idé er ikke nødvendigvis ekstra god, eller bedre efter jeres mening. Se der her som noget der kunne være sjovt at lave i sin fritid, og som et lille projekt, hvor man kan lære nye mennesker at kende over internettet.

Nå, men nu lidt mere til spillet som helhed:
Man skal oprette sin bruger, derefter skal den aktiveres, og så kan man starte; Man sætter sit hold op, holdet består af et hvis antal spillere på et hvis antal pladser, afhængig af sport. Nu har man sat sit hold, og brugt nogle af de penge (, eller alle) man startede med. Så skal man vente til at der bliver spillet en kamp i virkeligheden, og så skal det føres på til spillet hvor spilleren stiger i værdi. Dette kan forveksles med DR’s og TV2’s managerspil.

Jeg kan:
-    PHP
-    MySql
-    Lidt designmæssigt men ikke noget der er vær at skrive om

Jeg håber du kan:
-    PHP
-    Mysql
-    En del designmæssigt

Jeg ser helst at der er flere der melder sig til at være med til det sjove lille projekt, som vel med cirka 1-2 måneder på fritidsbasis kan bliver færdigt. Det er mulighed for at vi kan få en mindre profit, men det er ikke lønnet.

Jeg kan ikke/ gider ikke kode og lave det her selv. Det er derfor jeg gerne vil lave det sammen med andre, så der kan komme en masse godt input, og ekstra gode ting som kan gøre spillet endnu bedre.

Jeg glemte da for resten at nævne, at det er browserbaseret  ;D

//Cot
Avatar billede trophymanager Nybegynder
14. marts 2008 - 11:58 #1
Jeg ville nok ikke regne med 1-2 måneders arbejde i det projekt ;)
Avatar billede cot Nybegynder
14. marts 2008 - 13:49 #2
Næhh, måske ikke men er du med på projektet...?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
14. marts 2008 - 15:59 #3
Jeg har allerede rigeligt at se til på trophymanager.com ;)
Avatar billede cot Nybegynder
21. marts 2008 - 14:15 #4
Ingen?
Avatar billede cot Nybegynder
21. marts 2008 - 22:07 #5
Lukker
Avatar billede webco_dk Nybegynder
24. marts 2008 - 02:42 #6
jo jeg kunne måske have interesse har du en mail/msn jeg kan fange dig på?
Avatar billede cot Nybegynder
24. marts 2008 - 23:01 #7
mail: jens[at]ikastsyd.dk
Avatar billede cot Nybegynder
27. marts 2008 - 12:05 #8
Hva, skal vi finde ud af noget, sender du en mail, så vi kan få diskuteret det her projekt ordentligt igennem?
Avatar billede cot Nybegynder
29. marts 2008 - 14:17 #9
Skal jeg tage din tavshed, som et nej tak, fordi ellers vil jeg gå i gang selv, bare lige skriv hvis du ikke vil eller vil :D

msn: jenser12[at]hotmail.com
Avatar billede madszeneli Nybegynder
16. april 2008 - 21:23 #10
V-man.dk