Avatar billede krede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:09 Der er 18 kommentarer

Hotmail Hack

Jeg har prøvet en del og noget var godt noget var skidt, men er der nogen der ude der har en god måde at cracke Hotmail Accounts på?
Hvis det er points der trækker kan jeg godt give flere. Bare i giver mig et link, program eller lign.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
17. juni 2001 - 20:10 #1
krede det er ulovligt!!!!!
og dermed ikke et spm du må lave på eksperten!!!
Avatar billede johs_j Novice
17. juni 2001 - 20:11 #2
cracking er forbudt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juni 2001 - 20:14 #3
Hvad mener han med at cracke en Hotmail konto?

Krede >> Læs reglerne, du kan blive slettet for sådan et spørgsmål.
Avatar billede adagio Nybegynder
17. juni 2001 - 20:19 #4
Hackin\' sux
Avatar billede hotpop Novice
17. juni 2001 - 20:22 #5
Krede = Genial fyr. Du bliver slettet!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juni 2001 - 20:23 #6
Leder han efter et program der kan finde koden til en almindelige e-mail ved Hotmail???
Avatar billede hotpop Novice
17. juni 2001 - 20:25 #7
tommyf> er det ikke lige meget hvad han leder efter? Spørgsmålet er ulovligt!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juni 2001 - 20:28 #8
Nej det er ikke ligemeget, lidt nysggerig er man vel altid.
Det burde vel ikke være muligt at finde koden til en almindelige e-mail adresse hos Hotmail? At cracke en zip-fil tager mindst 52 timer, og den ligger lokalt, så det burde da ikke være muligt ??
Avatar billede adagio Nybegynder
17. juni 2001 - 20:35 #9
http://www.eksperten.dk/spm/56132

Det ser ikke ud som at Krede lærer meget, men det kunne være at dem der styrer siden her skulle tage at holde lidt øje med ham her
Avatar billede okay Nybegynder
17. juni 2001 - 20:39 #10
vil du hacke hotmail konto...så send din:

password + username til denne email jamal@web-zone.dk, også skriv hvilken username du vil ha koden til, også får du svaret inden 1 time :o)
Avatar billede hotpop Novice
17. juni 2001 - 20:45 #11
okay> Du er ikke for klog, hva? læste du ikke hvad jeg skrev tidligere: \"Krede = Genial fyr. Du bliver slettet!\" Tror du ikke der er nogen der har meldt ham til admin for det her spm + de andre ulovlige spm han har lavet? Det tror jeg, og siden du nu har lavet sådan et genialt svar, så skulle det ikke undre mig at du ryger med i fadet... Sorry, but thats life!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juni 2001 - 20:49 #12
hotpop >> Læs lige hvad Okay skriver!!
Avatar billede well_r Nybegynder
17. juni 2001 - 20:49 #13
lol..
HOTPOP..
han be\'r ham jo om at sende sin kode til Okay\'s email adr..*GG*..
tror du virkelig at han hjælper ham med det?*GG*
NO WAY..  ;o)
På den måde får han jo en kode :o)
Avatar billede okay Nybegynder
17. juni 2001 - 20:52 #14
ALLE > tager i det alvorligt....det var just4fun :o)
Avatar billede okay Nybegynder
17. juni 2001 - 20:52 #15
tjekker min mail, mon han har sendt hans password *lol*
Avatar billede hotpop Novice
17. juni 2001 - 20:54 #16
okay.... Er lidt for opfarende ind i mellem  - kan se det nu *gg*
Undskylder mange gange, OK?
Avatar billede okay Nybegynder
17. juni 2001 - 20:59 #17
hotpop > np :o)
Avatar billede okay Nybegynder
19. juni 2001 - 14:52 #18
han har sku ik skrevet et eneste kommetare !!!