Avatar billede hardorff Nybegynder
12. marts 2008 - 13:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt Ostemejeri i Polen sælges

Igangværende ostemejeri fra 1997 sælges for en klient.

Mejeriet er beliggende i Polen og producerer bla. følgende oste som er meget efterspurgte, Mozzarella i blok, Mozzarella i lage, Cagliata og Tilziter.
Den daglige kapacitet er på 100.000 liter, men kan uden problemer øges hvis der tilføres flere maskiner.

I handlen medfølger alle kontrakter med købere, samt opskrifter på alle oste.

På mejeriområdet er der desuden en kontorbygning på 250 m2, og et hus på 150 m2 beregnet til privat beboelse, hvor der bla. er åbent ildsted.

Derudover er der 150 parkeringspladser.

I henhold til EU-regler gives der en refundering på 65% af købesummen på jorden fabrikken ligger på. Refunderingen gives af den Polske Bank.

Ostemejeriet har fået kategori A af EU.

Købsprisen er på €2.500.000.

Flere oplysninger samt billeder kan fås ved at sende mig en e-mail på hardorff@gmail.com.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. marts 2008 - 14:09 #1
Og hvilken e-løsning ønsker de?
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. marts 2008 - 14:10 #2
Jeg har forresten 4 vinterdæk til en VW Passat til salg ;o)
Avatar billede abruscato Nybegynder
13. marts 2008 - 08:15 #3
Jeg tror, du får mere passende respons ved at sætte virksomheden til salg på http://www.amino.dk/virksomhedsbors/
Avatar billede hardorff Nybegynder
13. marts 2008 - 23:12 #4
abruscato smid et svar, så får Du pointene.
Avatar billede abruscato Nybegynder
14. marts 2008 - 05:32 #5
Det var så lidt - God vind med salget.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
14. marts 2008 - 16:03 #6
Og her gik jeg og ledte efter et ostemejeri i Letland - fordømt.
Avatar billede hardorff Nybegynder
16. marts 2008 - 17:37 #7
trophymanager - Et ostemejeri i Letland burde være muligt at finde til dig ;)