Avatar billede zc Nybegynder
11. marts 2008 - 18:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windos Mail med digital signatur går ned!

Hejsa

Jeg har installeret digital signatur og den fungere fint via f.eks. test på http://certifikat.dk. Jeg kan også fint vælge den som certifikat til "sikker Mail" i Vistas Windows Mail, men når jeg forsøger at trykke "send" på en mail, jeg har markeret med digital signatur, så går Mailprogrammet ned med Vistas dejlige mælkehvide farve.. "Windows mail holdt op med at fungere"

Kigger jeg i logbogen/event vieweren får jeg et ID 1000 som så vidt jeg kan google er en generel fejlbesked.

Det sjove er at jeg faktisk er ved at sætte 2 forskellige signature op på 2 forskellige windwos Vista, men de har helt samme problem!

TDC vil som altid ikke hjælpe, da det må være et vista problem.. og de har aldrig hørt om det før.

Nogen her der ved bedre? Det må næsten være en generel ting, men mine google forsøg har ikke givet pote.
Avatar billede zc Nybegynder
13. marts 2008 - 23:02 #1
Ingen der har set det problem her før?

Jeg har nu forsøgt at geninstallere en PC med en ren Windows vista og forsøgt at sætte signaturen op uden at have installeret sikkerhedsprogrammer eller andet ekstra software.. Fejlen er præcis den samme!

Er der mon nogen hvor de virker fint hos?

Al info har interesse :)
Avatar billede zc Nybegynder
06. maj 2008 - 23:07 #2
Ok jeg har fået bekræftet efter megen besvær at det er TDC der har en fejl i deres certifikat software og der skulle være et update undervejs. Det lovede de så skulle være klar i April, men har stadig ikke hørt noget.

Lukker spørgsmålet igen