Avatar billede T101 Novice
10. marts 2008 - 18:46 Der er 1 løsning

Underligt Linksys WRT54G problem

Jeg har et problem med min linksys router. Det er den standard wrt54g version 5. Firmware er opdateret.

Indstillinger er standard pånær sikkerheden som per standard ikke er tilsluttet.

Problemet er at routeren påfører sig meget mærkeligt. Den vil gerne forbinde MSN til Internettet. Den vil ligeledes

gerne søge på nyhedsservere. Den vil som regl også gerne pinge f.eks. dix.dk. Men http trafik køre den MEGET

ustabilt. Det meste af tiden vil den ikke hente noget som helst. Det meste af tiden kan jeg heller ikke forbinde til

routeren hverken over http eller ved at pinge den. I den periode hvor jeg ikke kan få fat i routeren kan jeg

imidlertidigt sagtens pinge dix.dk og får rigtig gode svartider. Det er meget underligt.

Forbindelsen køre gennem et Zyxel modem som kom med mit Fullrate abonnement.

Nogen som har oplevet dette problem eller som kan komme med et bud på en løsning.
Avatar billede T101 Novice
27. april 2008 - 20:46 #1
Lukker.