Avatar billede darrich Novice
10. marts 2008 - 11:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

klemmer til spisebordsdug

Hejsa

Jeg skal have fat i 4 klemmer til at holde voksdugen på plads, da jeg har en søn på 8 måneder som synes det er alt for spændende at trække i dugen.

Vil gerne købe dem online.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2008 - 11:55 #2
Avatar billede darrich Novice
14. marts 2008 - 11:35 #3
Smid et svar
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. marts 2008 - 17:37 #4
Ping :-)
Avatar billede Lalalady Nybegynder
02. august 2010 - 00:01 #5
Du kan finde dugklips her: http://www.mintemafest.dk/PCP/213/Servietringe_og_Bordklips.html pas på med at købe de billige metal klips da de ruster i løbet af et par dage og misfarver din dug/dit bord :-)