Avatar billede ashes Nybegynder
09. marts 2008 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vandkøling

Til at starte med jeg kan godt se spørgsmålet har været oppe før, men jeg har ikke kunne finde et fornuftigt svar.

Jeg overvejer at købe en ny pc, men nogenlunde følgende udstyr:

ATI EAH3870X2/G/3DHTI                              3.195
Bundkort Asus M2R32-MVP, ATI CrossFire 3200        619
Athlon64 X2 6400+,                               1.109
Corsair Twin2X 2x2048MB DDR2                         685
Chieftec - Bravo BH-01B-B-B                        749
3 x Seagate 500 GB - SATAII-300 - 7200 RPM / 32MB 2.685
(behøver ikke at være præcis det, men sådan i den klasse)

Jeg kunne godt tænke mig at slippe for støj fra den, så jeg vil gerne høre om der er nogen som kender en udbyder som sælger vandkøling og som samtidig sælger pcudstyr således at man kan købe hele skidtet samme sted med garanti?
Avatar billede mal Nybegynder
09. marts 2008 - 22:38 #1
SHG sælger udstyret ... men jeg ved ikke om de vil montere det.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321033
Avatar billede mal Nybegynder
09. marts 2008 - 22:38 #2
Jeg burde nok have lavet det som et svar.
Avatar billede Beach Mester
11. marts 2008 - 00:17 #3
Har faktisk fundet en butik der sælger maskiner der er forudmonteret med vandkøling så du ikke selv skal ligge og rode med det!
De sælges alle med 5 års garanti, men denne bortfalder til den alm. 2 års reklamationsret hvis med modificere på selve vandkølingsdelen.

Du bør nok også være OBS på at det ikke er billige maskiner, da det jo er "håndsamlet" næsten efter kundernes ønsker:-)

Troede ikke der fantes butikker der tilbød denne option /maskiner med vand, men løb tilfældigvis ind i dem da jeg handlede noget andet varmegrej (termisk lim)

//Beach
Avatar billede ashes Nybegynder
16. marts 2008 - 16:20 #4
Lyder sku spændende ... jeg laver gerne et spørgsmål mere for navnet ...
Avatar billede Beach Mester
16. marts 2008 - 16:54 #5
Prøv at klikke lidt rundt her--->
http://www.computerbutikken-studiedata.dk/shop/special-edition-214c1.html

Hvis du smider en mail til dem om nøjagtig hvilke ønsker du har, er jeg ret sikker på at de kan bikse en rigtig fornuftig maskine sammen til dig:-)

//Beach