Avatar billede vian Nybegynder
08. marts 2008 - 15:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spær for bestemt hjemmeside i firmaets firewall

Hvordan kan jeg spærre for adgang til én bestemt hjemmeside i formaets firewall? (Hvad skal jeg "lede" efter i firewallens indstillinger for at fjerne adgangen til denne bestemte side?) Firewallen er en Vigor 2800-serie router, men går ud fra, at det gøres nærmest ens på alle frewalls...
Avatar billede mash Mester
08. marts 2008 - 15:39 #1
der må være en form for filter ,men at spærre en ip eller hjemmeside er næsten umuligt hvis man bare ved lidt om nettet.
Avatar billede vian Nybegynder
08. marts 2008 - 16:08 #2
Ja, der er filter mulighed, men som jeg forstår det, så er det til at spærre for bestemte ord?
Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2008 - 19:05 #3
Kan du ikke blot i Keyword filteret angive domæne.dk ?

Jeg kan ikke lige teste det herfra hvor jeg sidder, men det burde da være muligt.
Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2008 - 19:11 #4
Nå, min VPN kom på alligevel.

Hvis jeg skriver fx. google.dk i et keyword så kan jeg ikke komme ind på www.google.dk
Avatar billede vian Nybegynder
08. marts 2008 - 19:51 #5
Jeg kan først afprøve i morgen på arbejdet, så jeg vender tilbage med point, når jeg ser det virker :-) Tusind tak for dit input.

...Men er der ikke også noget med at du skal angive din kommentar som "svar" for at jeg overhovedet kan acceptere og give point...?
Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2008 - 20:14 #6
Jep, det er korrekt.

Du melder lige tilbage om det virker ik ? Det er nemlig testet på en 2900
Avatar billede vian Nybegynder
09. marts 2008 - 20:05 #7
Tak, det virker !!
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 20:17 #8
Takker for point