Avatar billede booster2 Nybegynder
07. marts 2008 - 13:34 Der er 3 kommentarer

opgradering af computer.

hej jeg har 3 spg i et.
Jeg vil gerne opgradere min computer med flere ram. hvordan kan jeg se om jeg vil få udbytte af det ( jeg har centrino duo core 1,6 ghz og 1024 mb ram )
jeg ved ikke hvor mange slots jeg har i min bærbare computer samt hvorledes ramblokkene er fordelt, altså om jeg har plads til 1,2 eller 3 ramblokke og om jeg for tiden har 1x1024 eller 2x512 mb ram i mine ram slots. dette er afgørende for om jeg ved køb af eks 1x1024  vil opgradere til 2048 mb ram elelr om ejg evt er nødt til at pille 512 mb ram ud for at få plads og dermed kun vil få en opgraderring til 1536 mb ram. hvordan finder jeg ud af antal slots til ramblokke samt fordeling af ram?

Ps det skal være udan at skilel computeren ad da jeg dermed vil ødelægge garentien, vil blot vide hvad jeg skal bestille inden ejg sender den ind til et autoriseret væksted.

håber ngoen kan hjælpe

Mvh Rune
07. marts 2008 - 13:40 #1
System Information tool ->
http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html
Direkte -> http://www.download3k.com/DownloadLink1-SIW.html

Kan fortælle dig lidt af hvert om din spille...
Avatar billede booster2 Nybegynder
07. marts 2008 - 13:50 #2
mange tak for hjælpen.

mvh rune
07. marts 2008 - 17:45 #3
(Lægger et [svar]...)