Avatar billede newbie_s Nybegynder
07. marts 2008 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til menu

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en menu på en hjemmeside, men har absolut ingen erfaring med menuer. Er der nogen der kan fortælle om nogle hjemmesider hvor der er en god vejledning i hvordan man kommer i gang?

ved faktisk ikke om dette er den rigtige kategori at lægge spørgsmålet i!!!
Avatar billede bobolaj Nybegynder
07. marts 2008 - 10:48 #1
hmm.. det kommer an på hvordan de skal se ud..

men prøv at kigge på www.javascriptkit.com

mvh
bobolaj
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2008 - 16:27 #2
<ole>

Der er masser af muligheder, hvis man søger på Google. F.eks:
    http://www.chef-mad.dk/index.php?page=menuer

På den anden side er det, som bobolaj anfører, lidt svært, når vi ikke ved, hvad du skal bruge menuen til - hvordan den skal se ud - og ved hvilken lejlighed, du vil servere den  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede sibbelone Nybegynder
08. marts 2008 - 02:33 #3
et godt bud kunne være og når du så har fundet den du vil bruge så skal du vise kilde og hente det hele derindefra

http://www.cssplay.co.uk/
Avatar billede newbie_s Nybegynder
10. marts 2008 - 12:43 #4
bobolaj smid et svar. jeg fandt hvad jeg skulle bruge via dit link. Jeg takker
Avatar billede bobolaj Nybegynder
11. marts 2008 - 16:44 #5
Svar smidt... :P

Takker

mvh
bobolaj