Avatar billede matfri Nybegynder
06. marts 2008 - 21:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Eget php script i MODx

Hej,

jeg er ikke så erfaren med hensyn til brug af MODx, og vil derfor høre om det er muligt at lave sin egen php kode og sætte den sammen med CMS'et?

Eks.
Jeg ønsker at lave min egen fil upload.

Jeg ønsker scriptet sat ind i skabelonen, så det ser ud som alle andre sider.

Jeg har designet scriptet, og skal nu bare have det sat ind i CMS'et.
Nogen der ved hvordan det problem løses?
Avatar billede matfri Nybegynder
10. marts 2008 - 17:24 #1
Løste selv problemet...
Avatar billede jily Nybegynder
01. februar 2010 - 13:45 #2
OK - det er nu altid rart hvis du laver en beskrivelse af hvorledes du løste problemet, så bliver denne tråd til gavn for andre i lignende situation.

Så her hvordan jeg ville løse det. Sæt din kode ind i en snippet, kald denne kode fra din template - og vupti så skulle det gerne fungere.