Avatar billede casmic Novice
06. marts 2008 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nvidia Geforce 8600GS

Hejsa

Jeg har et problem vedr. dette grafikkort, så håber der er hjælp at hente her.
Problemet er, at jeg ikke kan få det til at fungere med 2 skærme. kortet er med en DVI udgang, og jeg har så en splitter der forgrener sig ud i et VGA + et DVI stik. Men det er kun den ene skærm der virker.
-Jeg har i skærmopsætningen mulighed for at sætte skærm 2 til via et flueben, men lige så snart jeg godkender forsvinder det igen.

-Jeg har installeret de sidste nye drivere.

- Jeg har lånt et Nvidia 8400GS, og her er der ingen problemer???
- Kan det evt. være typen på de stik der sidder på grafikkortet der gør en forskel, for de er IKKE ens. På GS8400 er der 15x4 pin, hvor der på GS8600 kun er 2x9 + et aflangt i den ene side

venligst

Casmic
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2008 - 09:29 #1
bruger du en splitter så skærmene sidder i et stik på gfx kort? Har gfx kort ikke 2 stik? en skærm i hver.
Avatar billede casmic Novice
07. marts 2008 - 13:02 #2
Korrekt, der er kun et DVI stik i kortet, + det runde stik til TV (kan ikke lige huske hvad det hedder :-))

Så i det ene stik, har jeg prøvet med et splitter kabel men somsagt uden succes

/Casmic
Avatar billede casmic Novice
07. marts 2008 - 18:56 #3
Lukkes

Der var også et HDMI stik, så jeg fiksede det på dennne måde
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. marts 2008 - 11:04 #4
ja, skærme i hver deres stik :)