Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. marts 2008 - 00:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler en fil efter install. af Photoshop Elements 4

Jeg har en G5 med OS X helt opdateret hvor jeg gerne ville have elements 4 liggende til at behandle billeder på, men jeg får en fejl ved slutningen af installationen.

"Run Post Flight Script for Adobe Photoshop Elements"

Er der nogen der kan hjælpe mig videre, her under er der hvad jeg foreløbelig har gjort.

Skrevet til Adobe og fået det svar at jeg skal lede efter følgende nummer 330788 på deres side.
Men jeg går tabt efter de første 15 linier.

Total ny installeret og opdateret min OS X til nyeste version.

Prøvet med en extern DVD afspiller.

Skiftet den interne DVD ud med en ny

Lige lidt hjælper det, jeg får stadig samme fejl.

Det  næste jeg vil prøve er at installere iLife 08, men den opdatering får jeg først i morgen torsdag, med posten, ikke for at jeg tror at det gør en forskel, men intet skal være uforsøgt.

Er der nogen derude der har prøvet eller kender til problemet?

Skal lige sige at min MAC er ca. 3 år gammel har 1,5 GB RAM og en 148 GB HD, den har før været brugt i et Grafisk Trykkeri.
Avatar billede egonspock Seniormester
06. marts 2008 - 00:36 #1
Har du prøvet at afbryde installationsprogrammet når den giver fejlen ved at alt-klikke på ikonet i Docken og vælge afbryd? Det er noget af et hackertrick, men det kan være at deres "post flight" er skruet ubehjælpsomt sammen, især på så gammel en version.  (Den skal nu nok køre fint på din maskine, hvis du får gang i den.) Med lidt held ligger photoshop elements så i din programmappe. (men jeg lover ikke lige noget, så det bliver blot en kommentar ;-) )
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
04. april 2008 - 14:52 #2
End ikke Adope selv kan finde ud af hvad der er galt, så enden blev at jeg købte en Mac Pro 17 bærbar
Avatar billede egonspock Seniormester
04. april 2008 - 15:53 #3
hehe, det var da at tage konsekvensen! Så skal jeg huske at tilføje at du får meget meget mere ud af Elements 6 end af 4'eren, da den er skrevet til Intel-processorerne i din nye maskine. Tillykke med den i øvrigt :-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
04. april 2008 - 15:58 #4
ja den er just ankommet for 15 timer siden  og er sat igang, det er et fedt stykke software