Avatar billede francko00 Nybegynder
05. marts 2008 - 23:20 Der er 1 løsning

Bypass hardware knap til trådløst netværk..

Hej jeg har en Medion MD-96290, problemet er at knappen der tænder og slukker for wifi, som sidder ved siden af tænd/sluk knappen lader til at være gået i stykker. jeg kan sagtens installere mit trådløse kort, og windows ser det og installere driveren, men jeg kan ikke se nogen netværk fordi wifi er slået fra...

så jeg tænkte om det er muligt at gå fordi den her knap rent software mæssigt?

det er en bærbar computer så skille den ad og lave knappen er nok lidt for meget af en opgave for mig... faktisk sådan den gik i stykker til at starte med...

håber det kan lade sig gøre, mange tak for jeres forhåbentlige svar...

- Frank
Avatar billede francko00 Nybegynder
17. april 2008 - 14:23 #1
Den er long gone den computer efterhånden så spørgsmål lukkes.