Avatar billede elgrego Nybegynder
17. juni 2001 - 15:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

skal vise PRÆCIS hvad jeg laver

Når jeg laver en side i frontpage, har jeg det problem, at det jeg laver umiddelbart \"tror\" jeg laver, IKKE er det præcise som jeg laver - og som derved bliver bygget.
Når jeg f.eks har lavet en tabel, og jeg tror at tekst og billeder harmonerer perfekt, da viser det sig at det ikke passer helt, når jeg trykker \"eksempel\".
Hvad skal jeg gøre, for at det jeg umiddelbart laver, også er det der reelt bliver bygget??
Avatar billede mansword Nybegynder
17. juni 2001 - 15:25 #1
Frontpage har en STOR fejl...!

Du kan som regel næsten aldrig regne med fanen eksempel, åbn istedet siden i browseren...!

>>Mansword
Avatar billede elgrego Nybegynder
17. juni 2001 - 15:27 #2
Ja, okay. Men det passer jo altså heller ikke, når jeg åbner i browseren..
Avatar billede elgrego Nybegynder
17. juni 2001 - 15:30 #3
Det må da kunne lade sig gøre..... Det kan sgu` da ikke være rigtigt, at man skal \"sjusse\" sig frem, hva??
Avatar billede proboss Nybegynder
17. juni 2001 - 15:36 #4
Du bliver nød til at justere lidt frem og tilbage
for at få det til at virker 100%
en god ide er at trykke på preview in browser i toppen den giver dig et mere en bedere ide om hvordan det vil se ud ude på nettet

//proboss
Avatar billede elgrego Nybegynder
17. juni 2001 - 15:47 #5
Nå, okey dokey. Der skal altså sjusses frem til et acceptabelt resultat.......
Jeg er ikke meget for at give jer points for de svar, jeg har fået.
Takker selvfølgelig for svarene, venter lige lidt med points`ne. Det kan jo være, der kommer et supersvar senere....
Avatar billede proboss Nybegynder
17. juni 2001 - 15:50 #6
svar er svar så kan du dele de points op tror ikke der kommer flere eller bedere svar for sådan er frontpage

//proboss
Avatar billede apollo69 Nybegynder
17. juni 2001 - 15:54 #7
Hvis du bruger %, bliver det noget l...
Brug pixel til tabeller istedet for.
Avatar billede elgrego Nybegynder
17. juni 2001 - 15:57 #8
Uha, Har selv fundet ud af det... Det viser sig, at det bliver mest præcis, når jeg ikke har slået værktøjslinierne \"mapper\" og \"navigationslinier\" til.
Det blev faktisk en hel del bedre!!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
17. juni 2001 - 15:59 #9
Flot....
Avatar billede proboss Nybegynder
17. juni 2001 - 16:00 #10
HA den var god
Avatar billede elgrego Nybegynder
17. juni 2001 - 16:08 #11
Det lyder umiddelbart som nogle spydige kommentarer.....
MEN Det viser sig nu altså sådan, at jeg rent faktisk kan bygge det rimeligt fornuftigt i forhold til tidligere, hvor tekst og knapper \"sprang\" ned på næste linie i stedet for at blive der hvor \"de hørte til\", og hvorfor det blev forbandet upræcist.
Så stop nu de spydige kommentarer....
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juni 2001 - 16:17 #12
elgrego : Du husker naturligvis lige at tjekke din side i andre opløsninger, ikke? Som jeg forstår det, så opstod fejlen fordi dit FP-browservindue eks. er 800 px. bredt, hvor dit browservindue er 1024 px. bredt. Jeg er temmelig sikker på, at din side ser ret sjov ud i andre opløsninger.

Og nej, ingen spydighede herfra. :)