Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
05. marts 2008 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Time Capsule erfaringer?

Hep

Skulle der være nogen der har prøvet Time Capsule? Kunne godt tænke mig at hører lidt om produktet ud over hvad Apple siger 8>) Jeg er varm på denne http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?mco=3CFDBA81&fnode=home&nplm=MB277LL/A

Planen er at den skulle være en slags "filserver" hvor jeg kunne have mine backups, film og musik og så tilgå dette fra enten min MacBook (trådløs) og min PC (kablet)

Jeg kan p billedet ikke se nogen antenne men jeg formoder at jeg kan tilg den trådløst og kan den erstatte en min router da mit setup er som ovenført?
Avatar billede skelboe Nybegynder
20. marts 2008 - 15:30 #1
Med hensyn til antennen, så ligger den i selve Time Capsule. Time Capsule er egentligt en udvidet airport extreme, så jeg tror ikke der er noget problem i at bruge den som router.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
25. marts 2008 - 13:10 #2
Takker, smid bare et svar så vi kan få lukket
Avatar billede skelboe Nybegynder
25. marts 2008 - 13:18 #3
svar