Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
03. marts 2008 - 23:49 Der er 2 kommentarer

GFX køler til BFG GT8600Oc?

hey jeg er løbet ind i et problem , har købt et BGF kort for et stykke tid siden , her igår sprang min køler , hvorfor ved jeg stadigvæk ikke , nu står jeg og ved nada omkring disse ting
hvad for en køler skal jeg købe , syndes ikke rigtigt jeg kan finde noget der passer til den , problemet er også at den er til 4 pinds strøm ikke til 2 som normal jeg ville se på andre kort
er der nogen der kan hjælpe?

linket lige kortet så i kan se det :)

http://www.bfgtech.com/bfgr86256gtoce.aspx
Avatar billede hottadpole Nybegynder
04. marts 2008 - 06:55 #1
Hvis køleren ligefrem sprang ville jeg da ikke tøve med at returnere kortet og få en bytter. Det kræver selvfølgelig nogen tid uden gfx hvilket kan være uhensigtsmæssigt. Alternativt er http://www.zalman.co.kr et glimrende sted at lede. Specielt er VF-1000 LED en temmelig kapabel sag der ta'r 10 min. at installere.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
04. marts 2008 - 07:02 #2
Ups. Det skulle have været VNF-100 da VF-1000 LED ikke passer til dit kort.