Avatar billede drgonzo Praktikant
03. marts 2008 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Apple og garanti

Jeg har for ca 14 mdr siden begået den store fejl at købe en Ipod. Nu er skidtet selvfølgelig gået i sykker. Købte den i Australien men har naturligvis stadig kvitt osv. Har Apple WorldWide garanti? Kan jeg få den lavet af Apple i DK og hvem skal jeg kontakte?

MVH
Thomas
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. marts 2008 - 13:54 #1
Avatar billede firestone Nybegynder
03. marts 2008 - 13:55 #2
Kig ind forbi Humac: www.humac.dk de forhandler MAC og formidler service.
Apple yder world wide garanti på iPods, Macbooks og MacBook Pros mig bekendt, men prøv at høre en MAC forhandler om de kan formidle din service for dig.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. marts 2008 - 14:29 #3
Du vil bare blive bedt om at gå hjem og anmelde skaden direkte hos Apple.
-der kommer en UPS-pakkemand med en pakke og tager din iPod med til Holland.

Du kan også checke status for din rep her:
https://support.apple.com/repairstatus/Main?id=repairStatus&set=1&geo=dkda

Det er pærelet og én af grundende til at jeg har Mac.
-har nemlig 35km til den nærmeste forhandler . . . som ikke hjælper med særligt meget alligevel.
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. marts 2008 - 09:49 #4
kan jeg få en mail adr hvor je kan kontakte apple support?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. marts 2008 - 10:15 #5
Endnu bedre:
Denmark tlf:    (+45) 70 10 20 07