Avatar billede winners79 Nybegynder
03. marts 2008 - 09:18 Der er 2 kommentarer

Bredde på Celler i Gridview

Hej Eksperter

Jeg har et gridView, hvor jeg gerne vil læse de forskellige cellers størrelse, så jeg kan oprette en ASP.NET table der ligner Gridview'et.

Men når jeg tager.. GridView.Rows[0].Cells[0].Width.Value så får jeg altid returneret værdien 0...

Det skal lige siges at Gridviewet er Databound til en sql db

Nogen der ved hvordan man får bredden på de enkelte celler?
Avatar billede mikalj Nybegynder
11. marts 2008 - 12:39 #1
Det kan du kun hvis du på forhånd har fastsat cellernes bredde manuelt.
Det er nemlig brugerens browser der renderer tabellen når han ser den, ikke serveren.
Avatar billede winners79 Nybegynder
07. maj 2008 - 22:18 #2
ja det fandt jeg ud af, men tak for hjælpen og smid bare et svar