Avatar billede studsgaard Nybegynder
01. marts 2008 - 22:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Jeg søger en  ny bærbar og har svært ved at finde de modeller som understøtter dockingstation.

Krav:
Skal kunne sættes til dockingstation (DVI Out)
17" Skærm
2 Gb ram
Vista

Pris omkring 10.000 kr.
Avatar billede justrace Novice
01. marts 2008 - 22:06 #1
Det gør de fleste, men kan anbefale IBM/Lenovo.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2008 - 23:29 #2
Som udgangspunkt understøtter alle bærbare dockingstation, da en sådan kan fåes til USB. At billedet via USB dockingstation så ikke er til meget andet end stillbilleder er så en anden sag :)

En helt anden sag så er at jeg endnu ikke har hørt om 17" notebook hvor man kan få en rigtig dockingstation/portreplikator til!

Mener absolut det største er 15.4"
Avatar billede studsgaard Nybegynder
03. marts 2008 - 12:46 #3
Er der ikke nogle der har nogle konkrete modeller/modelnumre som understøtter Dockingstation?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2008 - 20:13 #4
Fujitsu Siemens Lifebook serie og Esprimo Mobile U, M og D understøtter portreplikator.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2008 - 20:18 #5
Asus:
V1S-AK063E er Inkl. Powerstation (Asus´s beskrivelse af dockingstation/portreplikator)
V2S-4S046E er Inkl. Powerstation (Asus´s beskrivelse af dockingstation/portreplikator)
Avatar billede studsgaard Nybegynder
04. marts 2008 - 10:06 #6
Jeg tror valget nu er faldet på en acer og et kompromi på skærmen (+ en dock)
Acer TravelMate 6592G-934G25Mn
Intel Core 2 Duo 2.5 GHz
Processornr.:  T9300
4 GB DDR II SDRAM
15.4 tomme / 1680 x 1050 / 24-bit (16,7 millioner farver) / TFT aktiv matriks
HD Kapacitet:  250 GB
ATI Mobility Radeon HD 2400 XT / PCI Express
Microsoft Windows Vista Business

Samlet pris 12.300 kr. Kan jeg få bedre for de samme penge?
Avatar billede studsgaard Nybegynder
24. marts 2008 - 11:17 #7
Er nu købt og den fungere rigtigt godt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2008 - 14:46 #8
"Samlet pris 12.300 kr. Kan jeg få bedre for de samme penge?"

Ja - alt andet end Acer er bedre, men det finder du nok ud af :)