Avatar billede d3c Nybegynder
01. marts 2008 - 21:26 Der er 7 kommentarer

Simpelt program til at lave slideshows med

Jeg søger et simpelt program til at lave slideshows i flash med.

Billederne skal blot fade mellem hinanden, og der skal ikke være mulighed for at browse i dem. Kort sagt: et ultra simpelt slideshow program.

Programmet må gerne koste penge, det er ligegyldigt.

Tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2008 - 21:33 #1
powerpoint eller Irfanview der er gratis
Avatar billede d3c Nybegynder
01. marts 2008 - 22:04 #2
Powerpoint og flash? Det har jeg aldrig hørt om. Har Powerpoint en sådan funktion?

Det skal siges, at programmet skal gemme det endelige slideshow som en standalone swf fil.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2008 - 22:19 #3
Du kan nok ikke browse med powerpoint, men du kan sagtens lave slide shows. Irfanview er nærmest lavet til det
Avatar billede d3c Nybegynder
01. marts 2008 - 22:32 #4
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gemmer som et flash slideslow (.swf) i Powerpoint. Kan du give et hint?

Jeg forsøger mig i øvrigt lige med Irfanview.
Avatar billede d3c Nybegynder
01. marts 2008 - 22:36 #5
Irfanview kan heller ikke gemme som Flash (.swf)?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2008 - 22:48 #6
Jeg beklager at jeg har misforstået dig og overset at der stod flash, hverken irfanwiew eller powerpoint kan lave flash. Prøv at kikke på programmet Swish der kan noget sådant. Swish er en lille let flash clone

http://www.swishzone.com/index.php
Avatar billede d3c Nybegynder
01. marts 2008 - 23:03 #7
Det gør ikke noget. Jeg forsøger med Swish, og vender tilbage når jeg har prøvet det.