Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

modem forsinkelse ved direkte dial-up

Jeg arbejder lidt i remote acces programmer, men de mangler næsten alle en funktion, hvor man kan kontrollere antallet af \"ring\" inden modemet besvarer opkaldet.
Kan man selv lave denne funktion ???

mvh
MicroMak
Avatar billede --zyfus-- Nybegynder
17. juni 2001 - 11:17 #1
nej
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 11:20 #2
det var kort og præcist - men hvorfor ?? :)
Avatar billede perla Nybegynder
17. juni 2001 - 12:13 #3
Antallet af ring ligger i modemet. Du skal sende ATS0=\"antal ring\". Så vidt jeg husker kan PC Anywhere dette, mener at have leget med dette

-Per
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 12:49 #4
sende \"ATSO\" ??  forklar lidt nærmere
Avatar billede perla Nybegynder
17. juni 2001 - 13:03 #5
Det er modem kommandoer du sender til modemet (HAYES standart). De kommandoer sender PC til modemet når den vil ringe til et sted

ATDT33663366, betyder feks at du ring til nummeret med tone dialing.

Bag windows kan du også ændre disse parametre, det er bare ikke nemt.

-Per
Avatar billede perla Nybegynder
17. juni 2001 - 13:06 #6
Du kan eventuelt se denne side

http://www.modemexpress.com/support/faqs.html#12

Forklarer hvor du sender kommandoer fra windows

-Per
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 22:30 #7
Til Perla - Så er jeg kommet lidt videre, men den kommando modemet skal ha´ , er det
\"ATSO8\"  hvis modemet skal forsinkes med 8 ring ?