Avatar billede mch Nybegynder
29. februar 2008 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gmail vil ikke indlæse min indbakke

Hej derude

Jeg har de sidste to dage haft problemer med min gmail. Jeg kan ikke logge ind. Når jeg prøver vises teksten "Indlæser..." øverst i venstre hjørne og resten f asiden forbliver blank. Når jeg prøver at logge ind står der kort nederst til venstre i browser-rammen "der opstod en fejl på siden". Dette er forsvinder igen.
>hjælp
På forhånd tak for hjælpen :)

Mvh
Marianne
Avatar billede nopsen Ekspert
29. februar 2008 - 18:42 #1
det er gmail der har problemer med nogen af deres servere, der er mange - inklusive mig selv - der har haft problemet de sidste par dage, fejlen er dog rettet på min konto i dag.
jeg fandt ud af at jeg kunne logge på den simple html udgave af gmailen ved at logge ind via dette link:

http://mail.google.com/mail/h

det er også muligt at logge ind via mobilen, hvis du har gmail installeret der, indtil da må du vente på de retter fejlen hos dig.
Avatar billede mch Nybegynder
01. marts 2008 - 00:39 #2
Perfekt. tak! :)
Avatar billede nopsen Ekspert
01. marts 2008 - 01:16 #3
selv tak :)