Avatar billede lalledk Nybegynder
28. februar 2008 - 22:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Geforce go 7400

Hej :)

Jeg har fået installeret Ubuntu på min bærbare. Mit problem er, at jeg ikke kan finde en Linux driver til mit grafikkort: GeForce Go 7400.

100 point til den der har svaret :)

/lalledk
Avatar billede lalledk Nybegynder
28. februar 2008 - 23:21 #1
Forresten, jeg har prøvet enable driveren, men jeg får beskeden: The software source for the package

  nvidia-glx-new

is not enabled.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. februar 2008 - 07:36 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
04. marts 2008 - 13:34 #3
Er du der endnu eller har du opgivet, har du prøvet om det duer? Gamle drivere skal fjernes først.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2008 - 07:38 #4
Kan der lukkes her? du kan læse her hvordan et spørgsmål lukkes.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 07:37 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 08:02 #6
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Avatar billede lalledk Nybegynder
29. november 2008 - 21:15 #7
Undskyld, den er blevet glemt :)
Avatar billede Jensen DK Novice
30. november 2008 - 07:13 #8
Ok alt forladt.