Avatar billede eerikk Nybegynder
27. februar 2008 - 13:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om design og grafikken her?

Siden er www.bestguide.dk

Det er en hjemmeside for min mor som er tour-guide i København, hvor hun kan vise turister rundt på dansk, tysk og engelsk.

-Erik
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. februar 2008 - 13:31 #1
Første indskyelse, det virker ligegyldigt at siden scroller for at få bund med.
Avatar billede justrace Novice
27. februar 2008 - 14:00 #2
Fra startsiden, når man vælger sprog, kan den jo lige så godt åbne i samme vindue i stedet for en ny.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
27. februar 2008 - 14:20 #3
Kunne bedre lide, da man åbnede siden i hovedvinduet, i stedet for som nu, hvor man først skal vælge sprog inden siden kommer.

Der er "Internet Explorer only" ? Måske en fordel at den også kunne tage FF.. efterhånden rigtig mange brugere du udelader...
Avatar billede g0t Nybegynder
27. februar 2008 - 23:21 #4
1. Fjern forsiden med valg af sprog. Stil forvirring, de to sider hænger overhovedet ikke sammen.
2. Siden vises fint i Firefox så undlad den tekst, bare overhold w3c standarderne så kører det.
3. Siden er fin nok, okay design, passer godt til sidens formål.
Avatar billede geoman27 Novice
03. marts 2008 - 07:43 #5
I FF har man ikke mulighed for at trykke på menu-baren lige under logoet.

Ellers synes jeg at siden ser meget godt ud, enkel og overskuelig. Jeg går ud fra at det kun er en start og at der kommer mere?
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 22:48 #6
Hej Erik

Jeg synes måske den røde er lidt dominerende. Men det er sikkert et bevidst valg da din kære moder sikkert har den farve jakke på når hun guider... Din side er simpel, og meget overskuelig, men jeg er i tvivl om du behøver at have en menu i flere niveauer. Hvis ikke indholdet skal være mere omfattende, bør du overveje at droppe den tanke.

Det var mit input

/TB