Avatar billede gubien Nybegynder
26. februar 2008 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

smide tekst i tekst boxe & wamp ini

Jeg sidder og kører noget wamp med en standard php ini.
På mit externe domain er php ini sat op så jeg godt kan hente ting ind i textbokse med f.eks <?=$row[dataher]?>
Men på min locale wamp's php ini er jo sat op som standard.

Hvordan får jeg overblik over hvad jeg mangler?

Lige pt. ser jeg bare felterne med indholdet af <?=$row[dataher]?>

/Gubien
Avatar billede pidgeot Nybegynder
26. februar 2008 - 12:04 #1
Jeg vil skyde på at short tags (short_open_tags i php.ini) er slået fra - det er i øvrigt derfor man bør bruge <?PHP echo $whatever; ?> i stedet for <?=$whatever;?>, da man ikke altid har mulighed for at styre den indstilling.
Avatar billede showsource Seniormester
26. februar 2008 - 14:30 #2
Man kan nu godt sætte den i en .htaccess hvis man har mulighed for at bruge .htaccess
Men som skrevet, brug altid <?php som start.
Avatar billede gubien Nybegynder
26. februar 2008 - 14:53 #3
Ja fandt også ud af det bare præcis derfor. fedt at sidde og tåge rundt i sådan en fejl...hehe
Avatar billede pidgeot Nybegynder
26. februar 2008 - 15:07 #4
Svar kommer her. :)