Avatar billede robertk Nybegynder
25. februar 2008 - 14:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash MovieClip skal venstrestilles (swf 100% width i html)

Hejsa,

Jeg vil høre om en flash-guro kan hjælpe mig lidt.

Jeg har en html som er 100% width i min html, i flashen ligger et movieclip som automatisk blive venstrestillet, men af en eller anden grund vil mit movieclip ikke holde sig helt til venstre i htmlen??

Eks kan ses her: www.roberthein.dk/SITES/eksperten/flash

I kan hente mit projekt her: www.roberthein.dk/SITES/eksperten/flash.zip

Mange tak,

Robert
Avatar billede andersbro Nybegynder
25. februar 2008 - 14:10 #1
Prøv med
Stage.scaleMode = "noScale"; - (det har du sikkert i forvejen)
Stage.align = "LT"; (placerer 0-punktet øverst i venstre side)
Avatar billede robertk Nybegynder
25. februar 2008 - 14:30 #2
Jeg er ikke lige helt med?... lige nu står der sådan i min flash:

setProperty ("container_mc", _x, "0")

Det virker men kun i flash, ikke når det sætter den ind i min html og blivet sat til width 100%
Avatar billede andersbro Nybegynder
25. februar 2008 - 14:50 #3
Du skal skrive det i roden på din flash, dvs. i et script i første frame.
Avatar billede robertk Nybegynder
25. februar 2008 - 15:15 #4
andersbro du er min helt!

Hit med et svar! ;)
Avatar billede andersbro Nybegynder
25. februar 2008 - 15:17 #5
Tak ;-)
Avatar billede robertk Nybegynder
25. februar 2008 - 15:42 #6
Lige imens jeg har dig Anders, ved du om jeg kan smide en kode på som gør at mit movieclip bliver 100% så den bare skalerer mit billede?
Avatar billede robertk Nybegynder
25. februar 2008 - 15:48 #7
Altså det jeg mener er det er fint den smider der over til venstre nu, perfekt!
men kunne man få den til at tage mit billede og fylde hele movieclippet ud, men selvfølgelig stadig beholde aspekt?..
Avatar billede robertk Nybegynder
25. februar 2008 - 16:48 #8
Skidt med det problem løst :) tak herfra!