Avatar billede gangsebangse Nybegynder
25. februar 2008 - 12:42 Der er 1 kommentar

Et par vedr start af hjemmeside

Hej.

En makker og jeg er kommet på en ide til en hjemmeside som vi syntes er rigtig god, men der er en del spørgsmål som jeg skal have styr på, håber at der er nogen herinde der kan hjælpe...

Vi regner med at hjemmesiden kommer til at tiltrække rigtigt mange mennesker, og kommer til at fylde en pæn slat.
Her kommer nogle af spørgsmålene

1. Da der forhåbentligt vil blive meget trafik på siden, vil jeg høre om forslag til hvor man finder en udbyder som kan acceptere dette?

2. Hvis vi tager et eksempel som jubii.dk, fungerer det så sådant at de f.eks som mange andre køber et webhotel hos One.com?

3. Hvor kan man på samme måde som på dkhostmaster.dk finde kontaktoplysninger på ejeren af et dot.com domæne.

Det var vist de spørgsmål jeg havde lige nu....
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. februar 2008 - 13:10 #1
1. brug en af de større som f.eks. scannet.dk

2. nej. de har deres egne servere stående og hoster derfor selv.

3. f.eks genner ripe.net eller søg på iana derer den overordnede organisation. jeg tror også at derer whois opslag på iana.org