Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 14:19 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Hitman Blood Money msvcr71.dll - Virker ikke

Heysa.

Jeg har spillet Hitman Blood money før på min gamle stationær med XP og ville nu spille det på min nyere bærbar med Vista, og jeg havde problemer ang. msvcr71.dll og fandt også forskellige løsninger herinde omkring dette osv.

Jeg har hentet msvcr71.dll og lagt den ind i windows mappen som mange af jer skriver - MEN jeg kan IKKE registere msvcr71.dll.
Den skriver dette som fejl:

"Modulet "MSVCR71.DLL" blev indlæst, men indsætningspunktet DllRegisterServer blev ikke fundet.

Kontroller, at "MSVCR71.dll" er en gyldig DLL- eller OCX-fil, og prøv derefter igen"

Også sidder jeg og tænker "what??"..

Nogen som kan oversætte det til dansk :D hehe..

Jeg kan sige så meget, at jeg kan se introen, kan se reklamen for NVidia og fulgen der flyver - MEN når jeg kommer til selve spillet lukker det hele ned og Vista skriver der opstod et problem "ej virkelig *Griner*"..
Avatar billede ejldk Nybegynder
24. februar 2008 - 14:33 #1
har du tjekket at spillet er kompatibelt med vista? hvis det er et lidt gammelt spil, kan det være at det er det der skaber problemet...
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 14:35 #2
På æsken står der at det virker til XP - men har læst flere indlæg med folk som bruger Vista der har fået det til at virke :S
Avatar billede ejldk Nybegynder
24. februar 2008 - 14:39 #3
mystisk. får du en fejlkode eller noget i den stil?
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 14:41 #4
Nej - kun det jeg skrev omkring modulet
Avatar billede ejldk Nybegynder
24. februar 2008 - 14:46 #5
Okay.
Er du sikker på at din computer overholder minimum specs?
tag evt en test på http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 14:53 #6
Jeg har prøvet den test :) - og det eneste den siger som fejl er OS og Grafik
Avatar billede ejldk Nybegynder
24. februar 2008 - 15:14 #7
hvad er fejlen ved grafik?
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 15:22 #8
At jeg mangler MB :)..
jeg bruger en bærbar som har core 2 due 1.5GM, 2GB DDR ram (mener jeg bestemt), up til 256 MB delt grafikkort
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 15:24 #9
Jeg sidder og spiller world of warcraft fint uden de vildste problemer =)
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. februar 2008 - 15:31 #10
hent msvcr71.dll og smid den ind på comp igen

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr71
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 15:45 #11
drgonzo >
Ehmm ?.. tror ikke rigtigt du læser hvad jeg skriver.
Hvis du kigger i min aller første beskrivelse, så skriver jeg at jeg har hentet MSVCR71.DLL og har lagt den ind i windows mappen.. ??
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 16:11 #12
Og jeg har prøvet op til flere gange..
Avatar billede arne_v Ekspert
24. februar 2008 - 16:30 #13
Hvilken version er MSVCR71.DLL ?

7.10.3052.4 ?
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 16:33 #14
den som gonzo har linket
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 17:13 #15
Jeg hentede RegistryBooster fra http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/offer/dllfiles/rb/2/

Dette program fungere åbenbart på den måde at den finder fejl i registry delen, og den fandt 391 fejl - og denne bærbar er eller blevet sendt direkte fra Fujitsu-Siemens' værksted..

Tror alle mine problemer ligger dér hehe..
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. februar 2008 - 17:15 #16
du kan altid finde fejl i registry filerne, det har ikke noget med sagen at gøre. Hvor smed du den DLL hen? Den skal i C:\windows\system mappen
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 17:22 #17
Der har jeg også lagt den fil :)..
Avatar billede arne_v Ekspert
24. februar 2008 - 17:36 #18
C:\windows\system32 ikke C:\windows\system
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 17:40 #19
ja :)..
i know
Avatar billede ejldk Nybegynder
24. februar 2008 - 21:01 #20
Kunne forestille mig at det var grafikkortet den er i vejen med.
Hvor mange MB havde dit gamle grafikkort?
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 22:57 #21
125MB ikke noget vildt godt grafikkort..

Er der noget jeg kan gøre for evt. at finde software/hardware fejl som evt. kunne have en betydning :).
For har også nogle problemer med mit lankort/wlan med at den er langsom i at downloade noget.
hvis jeg fx. henter noget fra en hjemmeside starter den på 3.5MBIT (jeg har 15MBIT internet) også går den ned til 300KBIT også går den ned og ned og ned til den stortset rammer 0KBIT :S...
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
24. februar 2008 - 23:18 #22
Btw. jeg har ellers updateret alle min drivers indenfor noget tid siden.
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
25. februar 2008 - 20:34 #23
Slet ikke nogen forslag :S ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
25. februar 2008 - 21:35 #24
du har selvfølgelig prøvet at af/in -stallere spillet igen?
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
25. februar 2008 - 23:55 #25
Ja det har jeg også prøvet :)..
endda 2 gange
Avatar billede ejldk Nybegynder
26. februar 2008 - 17:08 #26
Har du prøvet at opdatere spillet til den nyeste version?
Har fundet en patch til version 1.2:

http://www.gamershell.com/download_14349.shtml
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
26. februar 2008 - 19:22 #27
Det var da lige godt satans! hehe
Jeg har ledt efter den patch 1.2 og har haft så mange problemer med at få den downloaded :s..
Hvis du smider et svar godkender jeg den for det var åbenbart det der skulle til =)
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. februar 2008 - 21:00 #28
Så var der sku bingo :)
Avatar billede ejldk Nybegynder
26. februar 2008 - 22:05 #29
Googlede på "hitman blood money patch" :)

svar
Avatar billede rasmus873 Nybegynder
03. december 2008 - 15:17 #30
Med mig gør den noget andet.. Jeg er i Mission 8, og så lige pludselig lukker spillet bare og siger: HitmanBloodMoney.Exe er holdt op med at fungere.. Nogle her der har en løsning? Please hjælp