Avatar billede alimak Nybegynder
23. februar 2008 - 20:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kommer ikke ind i netbank

Jeg kan ikke logge på min netbank.Jeg får denne melding:"the java runtime enviroment cannot be loaded serveral java vitual machines running in the same process caused an error"
Jeg har slettet java i kontrolpanel/tilføj/fjern programmer og i stifinder windows /sun.
Så har jeg lagt det ind igen.Men jeg har samme problem,plus at nu når jeg har installeret java igen får en melding hvor det står:"Sikkerheds advarsel. Udgiveren kunne ikke kontrolleres.Er du sikker på om du vil installere dette software? Navn: cbt/
Udgiver : Ukendt udgiver"
og så er det 2 knapper som det står: "Installer" og den andre:"Installer ikke."
Jeg trykker på "installe", men det sker ingen ting.
Er der nogle kloge hovder der kan hjælpe mig?
Jeg har prøvet med Explorer og Firefox.Firefox bare går ned og spørger om jeg vil sende fjlraport til dem.
alimak
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. februar 2008 - 23:01 #1
Tjek her - http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm - under "Problemer med netbanken?"
Avatar billede alimak Nybegynder
24. februar 2008 - 20:23 #2
Tak det har jeg gjort og prøvet det derstod der,men det hjalp ikke.
alimak
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. februar 2008 - 13:31 #3
Hvis du virkelig mener at ha' afprøvet alle de ting, så må det være en opgave som din bank kan hjælpe dig med at løse.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. april 2008 - 00:25 #4
Fandt du en løsning?
Avatar billede alimak Nybegynder
27. april 2008 - 14:37 #5
Ja jeg har fikset det nu.Men jeg kan desværre ikke huske hvad jeg gjorde.
alimak
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. april 2008 - 19:25 #6
Jamen det var jo en god nyhed - husk at lukke her...
Avatar billede alimak Nybegynder
19. august 2010 - 01:07 #7
Hvordan lukker jeg?