Avatar billede grafik-anders Mester
23. februar 2008 - 18:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør som kan lave applikation til facebook.com

Vi er nogle stykker, som har arbejdet på at opbygge et website. Vi er nu klar med vores første bud på siden, men vil gerne have lavet en applikation, som kan spille sammen med facebook.com.

Derfor søger vi en programmør, der kan hjælpe os med dette.

Du skal selvfølgeligt have betaling for dit arbejde, men da vi endnu ingen indtægter har og økonomien derfor afhænger af andet arbejde, kan vi godt afsløre, at vi ikke kan betale en herregård. Kom gerne med dit prisoplæg og lad os sammen finde ud af, om det kan blive til noget.

Med venlig hilsen
Anders
Avatar billede olebole Juniormester
23. februar 2008 - 19:16 #1
<ole>

Hvad mener du med 'spille sammen med'? Hvad skal applikationen skulle kunne?

/mvh
</bole>
Avatar billede grafik-anders Mester
23. februar 2008 - 21:14 #2
Vi forestiller os, at man skal kunne se billeder fra vores site på facebook + en kort tekst. Disse billeder skal man så kunne anbefale overfor sine venner.
Avatar billede olebole Juniormester
23. februar 2008 - 21:23 #3
Nu er jeg ingenlunde ekspert på Facebook, men umiddelbart lyder det, somom det er en omskrivning af Facebook, du efterlyser. At hente info fra Facebook er én ting, men så vidt jeg er orienteret, har Facebook ikke et offentligt tilgængeligt API til import af den slags eksterne info  :)
Avatar billede grafik-anders Mester
24. februar 2008 - 00:14 #4
Det var vores drøm, men når/hvis der er en, som henvender sig, så må vi drøfte mulighedernes verden. Jeg ved heller ikke ret meget om det, - derfor spørgsmålet her på eksperten.
Avatar billede nqhr Nybegynder
24. februar 2008 - 16:58 #5
Hej Anders

Det kan sagtens lade sig gøre. Er du at finde på MSN, Skype eller lignende?

Venlig Hilsen
Jesper Corfitz.
Avatar billede w13 Novice
24. februar 2008 - 17:00 #6
olebole>> Jeg mener, man kan lave sine egne PHP-applikationer, som man lægger på sin egen server, og som så kan blive vist i f.eks. et iframe.
Avatar billede olebole Juniormester
24. februar 2008 - 17:03 #7
ohja ... men det er ikke umiddelbart, hvad jeg forstår ved at 'spille sammen med'  :)
Avatar billede nqhr Nybegynder
24. februar 2008 - 17:04 #8
w13

Det behøver nødvendigvis ikke være en PHP-applikation, og det behøver heller ikke være i en iframe.
Avatar billede w13 Novice
24. februar 2008 - 17:06 #9
Nej, det er self. rigtigt nok. Når det ligger på ens egen server, kan det jo være hvad som helst.

Men nu skrev jeg også "f.eks. et iframe". ;)
Avatar billede nqhr Nybegynder
24. februar 2008 - 17:24 #10
Det er sandt.
Avatar billede grafik-anders Mester
24. februar 2008 - 17:28 #11
Jep - msn: andersborg@hotmail.com
Avatar billede olebole Juniormester
24. februar 2008 - 17:31 #12
Jamen, vi glæder os til at se løsningen  :)
Avatar billede grafik-anders Mester
24. februar 2008 - 22:34 #13
Det gør jeg også! :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2008 - 17:03 #14
Hvordan går det? Er der snart en løsning, vi kan få at se?  :)
Avatar billede grafik-anders Mester
20. april 2008 - 00:16 #15
Hej alle!

Så er vores løsning her:
http://apps.facebook.com/firstdisplay/

/Anders