Avatar billede toey Nybegynder
23. februar 2008 - 18:37 Der er 4 kommentarer

reparations system

Hej eksperter.

På mit arbejde skal vi til at reparere PCer for hr. og fru. danmark. Men vi skal bruge/have lavet et lille system til at udskrive reparations sedler.

Når man opretter en ny rep. får den næste nummer I rækken (evt "rep 8") Der skal være en rubrik til Navn og til Kontakt oplysninger. Der skal være en stor rude til fejl beskrivelse, og en stor rude til "Arbejde udført" og sidst men ikke minds en boks med Time forbrug, og en check box til at lukke den.

Når kunden aflevere PCern udfylder jeg/vi kontakt oplysninger og fejl beskrivelse og udskriver 2 kopier. Den ene til kunden, den anden til os. (Rep nummer skal naturligvis være angivet)
Når den er repareret udfylder jeg time antal og evt skriver noget I kommentar, og lukker den.

Nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan et system? Eller måske hurtigt kan lave et? Ved godt det garanteret er meget hurtigt at lave I access, men det kan jeg ikke finde ud af. Desuden skal vi være flere der sidder og opretter I det hele tiden. Så måske lidt PHP/MySQL?
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2008 - 18:55 #1
Jeg vil da gerne lave et system, men ikke gratis
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2008 - 19:07 #2
Kontakt mig på min MSN eller email hvis det har interesse, så kan vi snakke detaljerne omkring pris der.

Skal der fx. være konto styring med forskellige levels, skal der logges alt hvad der sker i systemmet, skal man kunne ændre en fejlbeskrivelse når den først er tastet ind osv.
Avatar billede leif Seniormester
26. februar 2008 - 19:17 #3
Hmm, jeg har sendt dig en mail, men har du modtaget den ?
Avatar billede toey Nybegynder
27. februar 2008 - 17:16 #4
Ja :) Har også besvaret. Var bare lidt optaget de sidste par dage :D