Avatar billede goldmember Nybegynder
22. februar 2008 - 15:22 Der er 3 kommentarer

DNN Moduler og Skin

Jeg leder efter et sted at leeche gratis moduler og skins, til Dot Net Nuke CMS Systemet. Har leechet alt fra dotnetnuke.com så er løbet tør for muligheder.

Jeg har googlet på livet løs, og synes selv at jeg kun er stødt på steder hvor man skal betaler, men dog for nogle fede ting.
Da det er et opensource system, håber jeg at der er noge af jer derude, der ved hvor jeg skal lede?

Jeg ville sætte stor pris på det i hvert fald.

Nu når vi er i gang, er der så nogle der ved hvornår der muligvis kommer en upgrade til dotnetnukes eget store modul? store 2.01.0
Avatar billede hojben Novice
22. februar 2008 - 15:49 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2008 - 16:21 #3
Det ser sådan ud - foreløbig har han tjent 10 point på sin artikel der er et spørgsmål....
http://www.eksperten.dk/artikler/1182