Avatar billede olefisk Nybegynder
22. februar 2008 - 10:04 Der er 2 kommentarer

sort billede ved afspilning af DVD Windows Mediaplayer 11

Windows XP SP2
Windows Media Player 11

Får sort billede ved afspilning af DVD i MediaPlayer 11. Lyd er OK.
Har prøvet at installere Codecs mm, og der kommer ingen fejl om manglende Codec.
Har prøvet at afspille DVD'en i en anden PC med Media Player 11, uden problemer.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. februar 2008 - 10:09 #1
Installer vnc player, du mangler højst sandsynligt bare et mpeg-2 codec.

/JJ
Avatar billede olefisk Nybegynder
23. februar 2008 - 19:07 #2
Det viste sig at være et remote-control program som disablede muligheden for at se video.