Avatar billede torben lind Forsker
21. februar 2008 - 19:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

blokering af uønsket mail.

hej allesammen.
er der en måde,hvorpå man kan udelukke mail fra bestemte mailafsendere(jeg har de pågældendes mail adresse).
Det er firmaer jeg har købt diverse ting igennem,der stadigvæk sender nyhedsmail,jeg ikke er intresseret i.
Avatar billede salokjaer Nybegynder
21. februar 2008 - 19:59 #1
ja, det kan du sagtens.
I Outlook under funktioner aktivere du organiser.
Vælg uønsket e-mail.

Når du få en mail fra et firma du ikke ønsker højreklik og føj dem til afsendere over uønsket mail. Så burde det virke.
Hvis du har et virus program som f.eks. NORTON kan du opsætte din e-mail således at den modtager dem som spam, og smider den direkte i din spammappe.
Der er mange muligheder ellers i forhold til det antivirus program du bruger. Ellers læs manualen til outlook som kan købes billigt.
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2008 - 20:03 #2
Ellers kan du helt sikkert finde et sted i enten mailen eller på hjemmesiden, hvor du kan framelde dig nyhedsbrevet!
Avatar billede torben lind Forsker
21. februar 2008 - 20:28 #3
hej salokjaer.
jeg krydser fingere for at det virker din løsning i outlook,ellers prøver jeg de andre muligheder,smid et svar og du får dine point.
tak for hjælpen.
Avatar billede salokjaer Nybegynder
21. februar 2008 - 21:15 #4
OK, Håber det virker. Vi modtog på et tidspunkt et rejsebrev fra nogle af vores venner, der var på tur i USA. Her kunne man så følge deres rejse. fint nok, men man skulle indtaste sin email; efterfølgende modtog vi ca. 50 spams om dagen. Vores outlook fanger sammen med norton dem og smider det i spam mappen, men det er ufedt at skulle modtaget dem.