Avatar billede allowishus Nybegynder
21. februar 2008 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan man godt have en SATA hd i og stadig bruge en pri. ide hd?

Hej der ude
Kan man godt have en SATA hardisk siddede på en onboard controller som THIRD MASTER og samtidligt havde to IDE hardisk'e som PRIMARY MASTER og SLAVE siddende til????
(se eventuelt tråden http://www.eksperten.dk/spm/820416 og om det der er nævnt her i denne tråd kan være problemet)
på forhånd tak
Bjørn
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. februar 2008 - 17:30 #1
Jo det kan du sagtens.. Ingen problemer i det.. Du skal bare huske at vælge den rigtig harddisk som boot i din bios!
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. februar 2008 - 17:31 #2
Men måske du skal holde det hele i ét emne??...
Avatar billede allowishus Nybegynder
21. februar 2008 - 17:58 #3
kool ... takker
(det var bare ved at være lidt rodet i den anden tråd)
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. februar 2008 - 08:00 #4
Du vil ikke have dine point igen, jeg har jo ikke rigtig hjulpet??..
Avatar billede allowishus Nybegynder
22. februar 2008 - 16:21 #5
har så mange...folk der hjælper andre folk med deres banalle uvidenhed skal også belønnes ;)