Avatar billede donis5 Nybegynder
21. februar 2008 - 06:49 Der er 2 kommentarer

nedgradering fra office 2007 til 2003

Hejsa jeg har installert den nye office før eller senere skulle man jo ud i det.

min oplevelse er at outlook er ufattelig langsom virkelig ufattelig langsom.  det har jeg så accepteret...

men nu begynder den at fryse når jeg sidder og skriver det er liiige lovlig plat for jeg får ikke chancen for at gemme mit arbejde.

spørgsmålet til 100.000.000 $ er så !  kan jeg nedgraderer til 2003, og beholde mine mails osv ?  opsætning af konti osv kan jeg nok overskue at sætte ind igen, men jeg har 6-7000 mails liggende.

er filerne direkte kompatible med 2003, skal de konverteres eller exporteres eller andet ?

// Jesper
Avatar billede leif Seniormester
21. februar 2008 - 08:39 #1
Jeg mener ikke at den er direkte kompatibel, men du kan lave en Export så du kan importere det i Outlook 2003

Din mailopsætning er så vdt jeg huske bare bad luck, det er op på hesten igen og starte forfra.
Avatar billede sleeper Nybegynder
04. juni 2008 - 13:12 #2
Outlook 2007 og 2003 har samme datafilformat.