Avatar billede kwudo Nybegynder
19. februar 2008 - 21:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tjene penge ved at give brugere penge?

Godaften.

Jeg er sammen med en ven ved at starte en side hvor brugere kan tjene penge på at klikke på kampagner.

Det fungere sådan her:

Vi får f.x. 2 kr på tilmelding til nyhedsbrev, her får brugeren så 1 kr.

Hvor finder jeg sider der tillader det, like www.Partner-ads (Ved godt de ikke acceptere det) men er der nogen der gør?

Håber i forstår :)
Ellers må i spørge
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2008 - 21:58 #1
Jeg tror ikke at du finder mange steder hvor de vil finde projektet spændende - Folk vælger nok din løsning for at tjene penge på det - selv om, at jeg ikke tror at mange vil bruge det når de finder ud af hvor længe det til tage, at tjene en lille timeløn ind. Men ved at folk gør det for pengene, så læser de nok slet ikke de nyhedsbreve der kommer ud og derved er pengene hurtig spildt.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
20. februar 2008 - 09:37 #2
Der er ikke nogen netværk som partner-ads der vil være med til sådan noget....
Skal det lade sig gøre, så skal i selv finde annoncører.

Men skulle jeg annoncere igennem dette koncept, så ville prisen nok være 10 x mindre end normalt, idet mail-adresserne ville være langt mindre værd
Avatar billede xaque Nybegynder
20. februar 2008 - 14:50 #3
nej jeg tror heller ikke der er mange der annoncøre som il være med da de er totalt ubrugeligt trafik de for da dem som trykker jo ikke er interesseret i at se reklamer og købe noget men kun interesseret i at tjene hurtige penge som det aldrig er
at tjene penge på at se reklamer er nøtteløst og man skal godt nok kikke og klikke på meget for at få noget man kan bruge :)
Avatar billede kwudo Nybegynder
09. august 2011 - 15:45 #4
lukker