Avatar billede turbo3000 Nybegynder
18. februar 2008 - 16:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor går min skærm i sort?

Hej

Jeg har det problem, at min fladskærm af og til bliver sort i få sekunder.
Det sker ofte når man åbner programmer, eller store mapper og filer.

Skærmen bliver sort i ca 4-5 sekunder, hvorefter alt kører normalt.

Kan det være skærmen der er problemet, skærmkortet eller noget helt andet?

Tak/
Avatar billede cowhead Nybegynder
18. februar 2008 - 19:45 #1
Har det stået på længe?

Kan være mange ting.
Min umiddelbare vudering er driver eller grafikkort, har ført set ødelagte vga kabler der skaber samme problem, men igen det kan være mange ting, kunne også være skærmen, har du nogle ting du kan udelukke, eksempelvis skærm, fx. ved at have prøvet at tilslutte en anden skærm

// Cowhead
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
07. august 2008 - 21:01 #2
Vi fik desværre aldrig en løsning på dette. Vi har prøvey at opgradere driver. Men har ikke lige mulighed for at skifte skrærm eller grafikkort...