Avatar billede temper2 Nybegynder
17. februar 2008 - 16:03 Der er 5 kommentarer

programmør til wow HP er needet

Jeg er helt ny her på siden, så håber det er det rigtige sted jeg spørger/leder, men i bund og grund mangler jeg en til at gå igang med vores hp/forum snareste

jeg forstiller mig noget i stil med www.raunchy-guild.eu
Selvfølig ikke det samme, men i bund og grund med samme menu'er bare et andet design (til den tid)

jeg kan kontaktes på msn/mail temper_Tim@hotmail.com

mvh tim sørensen
Avatar billede g1um Nybegynder
17. februar 2008 - 17:58 #1
WTB 1xEpic Web Developer whahaha.

P.S: Hvor meget guld gives der?
Avatar billede temper2 Nybegynder
17. februar 2008 - 18:04 #2
Det er altid dejligt med et seriøst svar....

Smid jer's mail og evt pris på dette projekt.
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. februar 2008 - 09:17 #3
Vi snakker cirka 25.000kr for funktionaliteten, uden grafik. Grafiken er vel cirka 15k oveni.

Hvis i er interesseret i at snakke videre så hiv fat i mig på mail@mc-solutions.dk
Avatar billede superdreng Nybegynder
26. februar 2008 - 16:45 #4
Skriv en mail til mig, så kan du få et forum præcis megen til! :-)

kevin.simper (a) gmail.com
Avatar billede mwm77 Nybegynder
29. februar 2008 - 19:47 #5
Hej Temper2....

Jeg har måske en løsning til dig som kunne være intresant. Jeg har allerede lavet www.theburningdoom.com som er en guildsite med mange funktioner, som guildbank med administrater sider til slet og redigering af indholdet, den indeholder udover det, raidplanner i den helt store format, hvor man både kan specificer helt præsist hvor mange spillere man ønsker der skal med, samt 2 muligheder for 1. enten at specificer helt konkret hvilke chars man ønsker f.eks 2xpriests 3xwarriors osv. også kan kun det bestemte antal af hver char type tilmelde sig, eller 2. bare siger hvor mange spillere man ønsker der skal bruges ialt og lade char typerne forblive åbne så alle kan joine. Guild siten er ud over det lavet så den automatisk opdater fra spillet og selv skriver ind hvor mange members der er i guilden, samt deres stats og skills. Der er forum på siden, en samlede stat side over antal medlemmer, ranks, levels m.m. Siden er fuldstændig revolutionerne inde for en guild site, og netop fordi den selv opdater siden direkter hverdag, utrolig nem at holde styr og orden på, da man slipper for at skulle sidde manuelt og opdater den. Jeg vil godt være intresseret i at sælge denne side med grafik og alt hvis det skulle ha nogle intresse. Du kan kontakte mig på mwm77@msn.com hvis du har lyst til at hører nærmere om denne side..

            Mvh...mwm