Avatar billede cybermaster Nybegynder
17. februar 2008 - 12:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedste webhotel til joomla

Hej Alle sammen

Hvad er det bedste webhotel til joomla

De har jo en række ting der gør, at det køre så godt som muligt.

Nogen der kender et webhotel, der møde disse krav.

mvh

Henrik
Avatar billede per-olof Nybegynder
17. februar 2008 - 12:23 #1
Unoeuro er testet med joomla https://www.unoeuro.com/support/faq/7/28/
Jeg har selv flere websider, der ikke (joomla) Med tanke på pris og at den support de tilbyder er jeg tilfreds (Kun mailsupport svarstid max et døgn)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 12:30 #2
bruger selv gigahost til joomla, det kører bare fint og de har en installationsvejledning til joomla
Avatar billede it-dk Nybegynder
17. februar 2008 - 17:23 #3
Jeg bruger selv www.intergate.dk og de har en vejledning til joomla her - http://www.intergate.dk/content/support/joomla.htm så de må understøtte dette. Jeg bruger ikke selv joomla til mine mange domæner. Men jeg bruger bl.a. denne udbyder til mine mange domæner og er rigtig godt tilfreds. Derudover bruger jeg  www.unitspeed.dk
Avatar billede cybermaster Nybegynder
18. februar 2008 - 01:13 #4
Unoeuro >> Har safemode on (Dette er en af de krav joomla sætter til off.) ved godt der findes en patch, men dækker desværre ikke en masse af de plugins der er lavet.

Intergate >> Skriver ikke hvilke versioner de bruger. Så ikke helt nemt at se om de kan bruges.

Gigahost >> Virker meget intresandt, kigger nærmere på det i morgen.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. februar 2008 - 10:42 #5
Der står da hos intergate hvilken joomla det er - Joomla! 1.5 RC3
Avatar billede cybermaster Nybegynder
08. marts 2008 - 13:38 #6
mimimig > Lig et svar
Avatar billede cybermaster Nybegynder
24. marts 2008 - 20:56 #7
Lukker. p.s. bruger gigahost i dag, til ca 10 domain navne, kørt fint indtil nu, borset fra lidt overførsel vanskligheder.
Avatar billede hoeks Nybegynder
22. juni 2009 - 03:24 #8
Jeg har skrevt et par artikler omkring joomla hosts på mit site. Du kan læse dem her: http://www.joomlatutorials.dk/joomla-artikler

Her er også 50 videotutorials og en række artikler der hjælper dig med joomla, hvis du skulle have brug for det :)

Bruger selv gigahost, og er glad for det!
Avatar billede JesperSHansen Nybegynder
19. september 2012 - 15:15 #9
Nu er dette indlæg rimelig gammelt og ikke helt relevant mere. Men da det ligger enormt godt på Google på relevant søgninger, så burde vi måske sparke tråden i gang igen?

RedHOST skal i hvertfald nævnes i år 2012: http://redhost.dk/