Avatar billede coolmon Nybegynder
17. februar 2008 - 10:44 Der er 6 kommentarer

Leder efter et support system.

Hejsa

Vi laver programmer til diverse broderi maskiner, hvor kunde evt. sender et billede hvor vi så laver programet så den kan syes bagefter. Jeg leder derfor efter et web system, hvor kunder kan indsende deres opgaver, enten via web interface eller direkte via mail. hvor vi så i admin delen kan have en slags kunde mappe, hvor kundens opgave bliver lagt ind, hvor vi derefter kan gå igang med opgaven. systemet må også gerne kunne bruges så hvis en kunde ringer, at vi kan skrive oplysninger, evt. tids forbrug.

Systemet må også gerne have en funktion med noget i stil som PCanyware, hvor kunde kan tilgå en side, og derefter kan vi logge ind på deres system og rette evt. fejl.

Har kigget lidt på Kayako eSupport men har ikke rigtig fundet andet end lige den.

Håber i muligvis har nogle gode råd?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2008 - 14:41 #1
det skulle være rimeligt enkelt at give dig en ASP skabelon, hvor du administrere kunder i et kartotek/database og give mulighed for dinne kunder at oprette nye opgaver og uploade billeder.

PCAnyware tanken, kan jeg ikke helt følge? Hvorfor skal i ind på "deres" system?

Venligst

Jan
Avatar billede coolmon Nybegynder
18. februar 2008 - 14:50 #2
Nu ville det være skønt hvis der var lavet noget i PHP :)

PCAnyware tanken er, at mange af vores kunder bruger seriel til overførelse mellem pc og maskine, og andre Tekstil Printer, ville det være dejligt hvis vi havde mulighed for at tjekke opsætning på evt. printer inden vi køre ud til kunden, for mange gange er det bare et spørgsmål om opsætning.

Men det er ikke en nødvendighed.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2008 - 15:15 #3
Ahhh...ok! de fleste Windows i dag, har det de kalder "fjernskrivebord" det skal bare sættes op. Det virker stort set ligesom PCAnywhere - ellers er der jo det danske NetOp.com. Men det koster!

Der er masser af PHP løsninger, men det kan være uhyggeligt krævende hvis man nu vil ændre i Designet/koden, derfor har jeg et værktøj til at designe sider op mod en database og til slut generere den selv al ASP koden klar til brug, men lur mig om det ikke også findes til PhP.

Jan
Avatar billede leif Seniormester
18. februar 2008 - 15:43 #4
Med hensyn til PCanywhere er VNC SC er bud, kræver lidt benarbejde, men min erfaring er at når det er sat op så virker det.
Avatar billede inglenook Praktikant
18. februar 2008 - 15:46 #5
til fjernbetjening af PC'er kan jeg anbefale LogMeIn ( www.logmein.com )  Der er ikke noget der skal konfigureres i firewall eller andre steder.
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. februar 2008 - 09:11 #6
Hvis i er interesseret i at få udviklet et support system fra bunden vil jeg da bede dig kontakte os. Hvis du får det udviklet fra bunden er du sikker på at du får præcis den løsning du vil have, og at du til enhver tid kan få lavet de ændringer du måtte have behov for uden at skulle have nogen til at sætte sig ind i fremmede systemer hver gang.

http://mc-solutions.dk/kontakt.html

Dbh
Mikkel Christensen